duminică, 19 ianuarie 2014

IN LOC DE CONCLUZIE



A fost o data ca niciodata un chestionar completat...

A urmat o surpriza: am fost selectata sa particip la campania de testare a noului balsam de rufe Coccolino,editie de sarbatoare: flori de tiare si fructe rosii(roz) si orhidee mov si afine(mov). Coletul a sosit foarte repede,a doua zi de la incheierea perioadei de inscriere,putin inainte de Craciun.






Am mirosit fiecare aroma in parte si am ajuns la urmatoarele concluzii:
- varianta roz este mai dulce, mai potrivita pentru hainele de dama;
-varianta mov are o tenta usor fructata, fiind potrivita pentru barbati.
Dar ceea ce imi place este faptul ca mirosul este unul discret,desi persistent. Astfel incat pot folosi parfumul meu preferat fara a mirosi ca o drogherie.

Apoi am pus cele 2 balsamuri la treaba:
- mai intai pe cel mov, pentru ca aveam multe haine de ale sotului:

...si testul a fost trecut!



  Ce am observat eu este faptul ca pe hainele din fibre naturale( lana,bumbac,in) mirosul este mai intens si persista mai mult timp, pe cand tesaturile sintetice( lycra) sunt mai "refractare"la miros, acesta fiind mai slab si dispare mai repede.



Am trecut la varianta roz, fiindca ne pregateam de revelion...oare va trece testul calcatului...si al electrizarii?

Inca un test trecut cu brio!

Au urmat jucariile de plus...normal ca ursuletii Coccolino au fost cei care au testat balsamul roz( preferatul micutei mele!)...au iesit din masina de spalat pufosi si parfumati, pregatiti pentru somnic!

   Micuta mea este mare iubitoare de animale, dar eu am o problema cu mirosul...Asa incat, dupa ce am fost in vizita la Fifi, hainele au fost improspatate cu balsamul Coccolino...si nici urma de miros neplacut!
...Si pentru ca prietenul la nevoie se cunoaste, i-am dat si prietenei mele putin balsam in editie speciala , pentru a-l incerca: primele care au trecut tesul au fost jucariile Micului Klein, care si le pazea cu sfintenie!


  Am verificat si daca noul balsam lasa urme albe pe hainele inchise la culoare si pe cele groase de iarna,gen hanorac...verdictul: nici vorba de ele! Perfect!




Si pentru ca nimic nu este mai bun decat un pui de somn,dupa o zi de scoala,paturica preferata a micutei a fost si ea parfumata cu noul balsam. Cand s-a invelit cu ea zicea:" mami, acum chiar o sa am un somnic pufos asa cum imi zici tu...si miroase ...miamiiiiiiiiiiiiiii..." Iar fetita mea este in siguranta: balsamul de rufe Coccolino nu este alergizant,deci il pot folosi cu incredere pentru hainele ei.

Apoi a sosit si momentul anuntarii castigatoarei concursului organizat de mine, aici pe blog...a fost primul concurs si sunt mandra ca a adunat peste 50 de participanti!

  In concluzie: SUNT FOARTE MULTUMITA DE NOILE BALSAMURI DE RUFE COCCOLINO. De fapt, am primit confirmarea ca o firma care se respecta nu face rabat la calitate. Noul balsam este o varianta mai concentrata, asa incat va tine mai mult. Tot ceea ce ai de facut este sa respecti indicatiile de pe ambalaj.
  Si a 'propos de ambalaj: ma gandeam ca ar fi utila aplicarea unei folii de protectie sub capac. Asta pentru ca aroma sa se pastreze mai mult timp si pentru ca balsamul sa nu fie diluat de catre comerciantii de cartier.
  Nu stiu cat este de in regula, dar chiar ieri am fost la cumparaturi intr-un hipermarket si o doamna desfacea pe rand mai multe sticle de balsam si le mirosea...Oare ar fi util si un stand cu mostre...asa ca si la parfumuri?
 

Una peste alta, prima mea experienta de buzzer a fost una din care eu am avut foarte multe de invatat si am incercat sa va impartasesc si voua cate ceva.


Daca doreste cineva sa beneficieze de aceste testari gratuite si multe alte cadouri, clik pe link si inscrie-te!Bafta!
http://buzzers.ro/invite/c1624a0cb5afa1cba98cbb700c59bd3f




9 comentarii:

  1. ana maria birladeanu19 ianuarie 2014 la 11:41

    Foarte interesanta descrierea ta,bravo,ai explicat detaliat tot ce tine de acst balsam,nu e nevoie sa il mai testzi in prealabil ,cu siguranta din articolul tau am intels ce si cum sa cumpar ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ambele arome sunt minunate iar tu le-ai pus in lumina foarte frumos.

    RăspundețiȘtergere
  3. Super prezentarea,ca si la examen...se vede ca esti multumita de produse.Claudia

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa stii Amalia ca si eu am observat diferente intre haine si nu m-am gandit ca depinde de tesatura.Am mai invatat ceva.Multumesc.Anca sunt.

    RăspundețiȘtergere
  5. Am testat si eu aceste balsamuri si aromele mi s-au parut deosebite! Cat priveste sugestia ta despre folia protectoare de sub capac, mi se pare una geniala. Cred ca asa am putea benefia si noi de adevaratele balsamuri!

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte bun balsamul,si la noi in casa este folosit :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte bun balsamul l-am cumparat si eu ca nu am avut norocul sa-mi trimita de la buzz

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte detaliata descrierea ta! Sugestia ta cu folia de sub capac este una foarte buna! Multumim pentru articol1

    RăspundețiȘtergere