marți, 7 ianuarie 2014

NICIODATA SA NU SPUI NU SE POATE!

    Eu de felul meu sunt receptiva la tot ce e nou,mai ales daca ma ajuta in gospodarie: am cumparat tot felul de accesorii si produse de curatenie...chiar daca mama ,si mai apoi mama-soacra mai comentau...Ba ca nu sunt bune...ba ca la ce-mi trebuie...ele nu au avut nevoie de asa ceva...si cate si mai cate!




    Asa si cu balsamul de rufe: simteam ca detergentul nu era suficient pentru improspatarea hainelor...iar cand venea vorba de calcat...ma chinuiam,mai ales cu tesaturile delicate...si unde mai pui ca se electrizau, iar cad imbracam o rochie era teroare! A fost momentul in care am decoperit Coccolino. Foloseam frecvent varianta "sensitive", fiindca mi se parea cea mai permisiva aroma: puteam sa il folosesc pentru toate categoriile de rufe fara a fi prea puternica.


   Datorita campaniei declansate de BuzzStore am facut cunostinta cu noile arome de sarbatoare care indeplinesc toate criteriile mele: au un miros placut, usor fructat, hainele sunt catifelate, se calca mult mai usor si nici nu se mai electrizeaza! Si cel mai important: s-a convins si mama-soacra de faptul ca si lucrurile noi sunt folositoare!

http://buzzers.ro/invite/c1624a0cb5afa1cba98cbb700c59bd3f    Acesati acest link daca vreti si voi sa aveti parte de surprize frumoase!





6 comentarii:

  1. Pe cel sensitive il foloseam si eu in primele luni de viata ale baietelului meu, apoi m-am intors la celelalte arome, mult timp l-am folosit pe cel portocaliu ( orange rush ) dar acum flori de tiare ma cucerit :)

    RăspundețiȘtergere
  2. La fel sunt si eu.Si sunt sigura ca le-ai convins si pe mame ca te pricepi.Cornelia

    RăspundețiȘtergere
  3. Te vad tare incantata de balsam si,mai ales de campania de testare.As vrea mai multe amanunte.Multumesc. Anca este numele meu.

    RăspundețiȘtergere