joi, 30 ianuarie 2014

PRIETENIE PE INTERNET

  Eram proaspata mamica…daduse frigul toamnei…micuta mea era destul de cuminte…asa ca am inceput sa intru pe forumurile pentru mamici…incet-incet ,am inceput sa discutam despre copii ,dar si despre noi,ca femei: ce ne place, ce nu…despre soti,soacre…treptat ne-am imprietenit…am facut schimb de id-uri de mess,apoi de numere de telefon.
   Prima revelatie am avut-o atunci cand le-am auzit vocea,fiecareia dintre ele…era de parca ne stiam de cand lumea.
   Am devenit mai apropiate si am descoperit ca impreuna ne puteam bucura de orice reusita,dar si ca avem cui sa ne plangem atunci cand lucrurile nu mergeau tocmai bine.
    Iar acum 3 ani am profitat de concediu si de faptul ca treceam prin Bucuresti si am postat un anunt pe forum:”In 9 iulie,la ora 18.00 ne intalnim in Cismigiu!”…Si ne-am intalnit…ne-am recunoscut din prima…ne-am imbratisat de parca eram prietene din copilarie…Am vorbit verzi si uscate,copiii s-au jucat ca si cum zi de zi se intalneau in parc…Pacat ca a venit ploaia! Ne-am despartit cu promisiunea sa ne mai intalnim.
   Vorbim in continuare pe forum,facebook si la telefon.
   Acum e mult mai usor deoarece putem alatura vocii nu numai un chip,ci si un suflet. Iar eu nu pot sa spun decat ca ma bucur ca le-am cunoscut si ca de atunci sunt mai bogata!


15 comentarii:

  1. Noi prietenii nascute care se pot dezvolta atat de frumos!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoasa experienta si ai mare dreptate ,aici pe forumuri se pot lega prietenii frumoase si durabile,aici poti gasi prietene care mereu iti vor fi alaturi cu cateva vorbe ,sfaturi si tu stii sa fii o prietena adevarata!

    RăspundețiȘtergere
  3. sunt de acord cu tine,prieteniile se leaga usor dar trebuie sa si contribui la mentinerea lor...felicitari pt asemenea prietenie.

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumos! Am mai intalnit un astfel de grup care se formase pe un forum culinar. Fetele se intalneau in fiecare an, impreuna cu medicul care le facuse o anume interventie chirurgicala, asta dupa ce se cunoscusera doar pe net inainte.
    Sper ca prietenia voastra sa dureze cat mai mult, pentru ca in ziua de astazi e atat de greu sa mai ai prieteni adevarati!

    RăspundețiȘtergere
  5. Cred ca este foarte greu sa-ti faci prieteni pe internet, vorbesc de prieteni adevarat!
    Pentru cei care chiar reusesc, bravo lor!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. foarte frumos .bvo tineo tot asa felicitari

    RăspundețiȘtergere
  7. Bravo,imi place mult,felicitari si continuati!

    RăspundețiȘtergere
  8. FELICITARI, E BINE CA SE MAI INTAMPLA SI LUCRURI FRUMOASE!

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi amintesc ca mi-ai povestit si cat ai fost de incantata.Repetati experienta? Cornelia

    RăspundețiȘtergere
  10. Bravo. Prietenia este foarte importanta.

    RăspundețiȘtergere
  11. Foarte frumos, se pot lega prietenii foarte frumose prin intermediul internetului.

    RăspundețiȘtergere
  12. Felicitari, ma bucur pentru voi

    RăspundețiȘtergere