luni, 17 februarie 2014

Provocare nr. 1 pentru PERSIL: urme de creion ceramic

Si sa trecm la provocari!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PROVOCAREA NR.1 PENTRU PERSIL: URME DE CREION CERAMIC PE CEARCEAFUL DE PAT... ALB, EVIDENT!

Fetita mea este o mica-mare pictorita. Inca de mica mi-a desenat peretii, mobila si acum a venit randul... cearceafului! Nu stie nimeni cum a ajuns acolo creionul colorat... Cert este ca m-am trezit cu o dunga dragalasa.
Asa ca... la spalat cu el!

b1Si daca tot am  DETERGENT PERSIL LICHID , sa trecem la treaba:
- pasul 1: turnam putin detergent peste pata;

b2- pasul 2: punem hainele la spalat, cu detergentul primit spre testare prin campania BuzzStore;

b3 - pasul 3: risc si setez temperatura de spalare la 40*C, nu 60 cum fac de obicei;

b5 - pasul 4: astept rezultatele.... si  FARA PATA!


IMGP1822_zps3baa4306Asadar, PERSIL GEL PENTRU RUFE ALBE SI DESCHISE LA CULOARE CHIAR ESTE EXPERT!

Si uite asa, a raspuns cu brio primei mele provocari.

Data viitoare, o noua provocare...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu