marți, 11 februarie 2014

PROVOCAREA NR.1 PENTRU PERSIL: URME DE CREION CERAMIC



Si sa trecm la provocari!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PROVOCAREA NR.1 PENTRU PERSIL: URME DE CREION CERAMIC PE CEARCEAFUL DE PAT...ALB,EVIDENT!

Fetita mea este o mica-mare pictorita. Inca de mica mi-a desenat peretii,mobila si acum a venit randul...cearceafului! Nu stie nimeni cum a ajuns acolo creionul colorat...Cert este ca m-am trezit cu o dunga dragalasa.
Asa ca...la spalat cu el!







Si daca tot am  DETERGENT PERSIL LICHID , sa trecem la treaba:
- pasul 1: turnam putin detergent peste pata;

 - pasul 2: punem hainele la spalat,cu detergentul primit spre testare prin campania BuzzStore;
 - pasul 3: risc si setez temperatura de spalare la 40*C,nu 60 cum fac de obicei;

 - pasul 4:astept rezultatele....si   FARA PATA!


Asadar, PERSIL GEL PENTRU RUFE ALBE SI DESCHISE LA CULOARE CHIAR ESTE EXPERT!


Si uite asa,a raspuns cu brio primei mele provocari.


Data viitoare,o noua provocare...

3 comentarii:

  1. Povestea petei rapusa de printul Persil Expert Gel - asa ar trebui sa intitulezi articolul. Astept si alte provocari la care sa-l supui pe printul Persil.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am sa folosesc si eu mostra de la tine,fiindca si puiutul meu e mare desenator.

    RăspundețiȘtergere
  3. Pe mine ,sincer nu m-a convins.Hainutele fetitei mele se murdaresc foarte repede.Am pus la spalat cu persil ,o bluzita care s-a murdarit de creion negru cerat si nu s-a luat murdaria.Am pus in lighean la spalat la mana,apoi din nou la masina,si tot nu s-a luat pata.Georgescu Mihaela

    RăspundețiȘtergere