sâmbătă, 1 martie 2014

PROVOCAREA NR.5 PENTRU PERSIL: PATA DE CAFEA

Am o meserie in care albul impecabil este o dovada de profesionalism . Sunt fiziokinetoterapeut si increderea pe care pacientii o au in mine este unul din factorii principali in recuperarea lor.

De aceea pun mare accent pe tinut mea si pe felul in care arat!

Dar accidente se intampla mereu...Asa ca,intr-o dimineata, am varsat putina cafea pe halat. Am curatat imediat cu apa rece, dar tot a ramas o pata galbuie.

IMGP1953

Cand am ajuns acasa, am pus halatul in apa dezmortita,in care am dizolvat un plic de PERSIL EXPERT GEL pentru rufe albe . Pot sa spun ca pata a iesit aproape instantaneu!

IMGP1971

Halatul meu era pregatit pentru o noua zi, iar eu am mers la serviciu,plina de incredere.

Si pacientii mei sunt multumiti de felul in care imi fac meseria.

 

3 comentarii: