vineri, 20 iunie 2014

DOAR UN CADOU?

De fiecare data cand se apropie o aniversare intru in febra cautarilor: sa fie un parfum...sau poate ceva util in casa?...bani ...ori ceva personalizat?

De obicei optez pentru ultima varianta. De ce? Pentru ca imi place sa fa cadouri memorabile, are sa poarte amprenta mea, dar si a destinatarului.

Acum este mult mai usor fiindca exista MEDIA CONCEPT.  

Cine sunt ei?

Mediaconcept a fost infiintata in 2008 pentru a prelua si imbunatati activitatea de export desfasurata de catre Mediaconcept de peste 10 ani.

Produsele realizate de ei se adreseaza atat agentiilor de publicitate, cat si firmelor din industria publicitara si clientilor finali din tara si in special de peste hotare.

• asigura clientilor  consiliere in realizarea machetelor si recomandarea celor mai bune optiuni pentru productia fanioanelor si a altor obiecte publicitare

• confidentialitatea tuturor informatiilor incredintate de clienti este o regula

• calitatea produselor este asigurata de producatorul materialelor folosite, prin certificatele de calitate care insotesc materialele si este recunoscuta prin cei 10 ani de export cu succes pe piata franceza

• fidelizarea  clientilor printr-un sistem de reduceri de pret si termene de executie preferentiale (chiar daca termenul lor de livrare era cateodata "ieri").

 

Eu ,de obicei, optez pentru un TRICOU PERSONALIZAT:

 

100_1737...pe acesta i l-am facut sotului meu cand a implinit 40 de ani...

 

In august aniversam 10 ani de casnicie si i-as face cadou o astfel de TRUSA .  

Ce as inscriptiona? Et si tu n'existais pas...  Este cantecul care ne-a unit  si care imi da fiori ori de cate ori il ascult...Si,ca o paranteza, acesta este refrenul de apel pe telefonul lui atunci cand il sun eu.

 

100_1761

 

Daca ai nevoie de o idee pentru un cadou mai deosebit poti apela cu incredere la MEDIA CONCEPT .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu