joi, 16 octombrie 2014

AMINTIRI DESPRE VECHI SI NOU





     - Prafuitule, da-te mai in colo! Nu incape lumea de tine...

    - Nu, zau ! Dar cine esti tu?

     - Eu sunt un SMART ( a se citi" destept" ), prafuitule!

     - Oi fi tu...cum iti spune...dar eu sunt "primul ei televizor"! Si nu ma clintesc de aici, asa sa stii!



Eu, prafuitul, locuiesc aici, in amintirile ei. Sunt televizorul la care se uita inca de mica la "Mihaela" sau "Album duminical" ori "Teleenciclopedia". Ce daca nu aveam culori? Imaginatia ei era suficient de bogata...Si stii ceva? Cu antena de pe casa prindeam si canalele bulgaresti...Tu poti?

     - Eu am o rezoluţie uimitoare de 4K Ultra HD...Şi indiferent de ceea ce se transmite online sau vede pe un DVD, motorul meu Pixel Plus Ultra HD  oferă imagini mai clare mulţumită albului mai strălucitor şi negrului mai intens.

    - Mai, da' tu romaneste nu stii sa vorbesti? Te-ai blocat pe vre-un canal sarbesc, te pomenesti!

    - Eu prind sute de canale premium internaţionale prin Cloud TV !

     - Sigur nu te-ai blocat? Mama, si ce mai galerie faceam cand juca "Universitatea Craiova", campioana unei mari iubiri, in Cupa UEFA! De emotie mi se bloca imaginea...

    - Ha! Se vede ca esti invechit: cine mai stie acum de campioana ta? Eu am Digital Natural Motion,o tehnologie Philips de îmbunătăţire a mişcării, premiată, care reduce trepidaţia, conferind o claritate excelentă şi cea mai omogenă şi fluidă imagine posibilă.

   - Iar vorbesti limbi straine! ...D-apoi cand lua Nadia nota 10 la gimnastica...Doamne, ce mai tremuram...

   - De Nadia am auzit si eu...Dar fii atent- mie nu imi tremura imaginea:  dispun de Perfect Motion Rate de 400 Hz; astfel, vă veţi putea bucura de imagini fluide în mişcare, la rezoluţie Ultra HD, deoarece chiar dacă pulsul dvs. ar putea creşte, imaginea n-ar trebui să sufere trepidaţii.

  - Of...si cand ma ganesc la Teleenciclopedia...cum umblam prin pesteri si oceane...totul era minunat...

    - Hai, ma lasi! Ecranul tau parca e un cearceaf! Tehnologia activă 3D şi ecranul meu cu viteză mare creează adâncime, contrast şi realism de neegalat în experienţa vizionării 3D. Converteşte conţinut 2D în conţinut 3D plin de viaţă şi fără cusur.

    - Tu chiar ma innebunesti cu vorbele astea: nu pricep nimic! Stii, cand se uita la Telejurnal i se facea dor de parintii ei...Imi venea sa plang...

    - Vezi ca esti depasit? Datorita mie se poate conecta cu familia şi prietenii cu Skype™, Facebook şi Twitter.

    - Acum stiu: vorbesti engleza! O recunosc de la "Dallas"! Pai de ce nu spui ca esti strain?

    - Aici ai nimerit-o: sunt strain. Ma cheama televizor Philips . Pe tine cum te cheama?

    - Diamant...

    - Cam neslefuit...De unde vii?

   - Din cufarul cu amintiri. Tu?

   - De la magazinul MarketOnline.ro.


     - Daca stau bine si ma uit la tine nu esti urat deloc...Ai o rama subtire , nu asa, ca mine...

    - Eu sunt ultimul tip, draga! Atrăgătoare... De ultimă generaţie... Rafinată.. .Precisă... Silueta Philips ultrasubţire. Faptul că ceva atât de subţire poate să atragă atâta interes nu ar trebui să surprindă, considerând câtă eleganţă  aduce interiorului casei...Mai am si alti frati aici, daca te intereseaza...




     - Catusi de putin...Ehee! Asculta-ma bine: eu am fost ca tine- de ultima generatie sau cum o fi, dar tu- inca nu ai fost ca mine! Vei ajunge si tu, intr-o zi, in cufarul cu amintiri...Mai vorbim noi atunci...



Un articol despre televizoarele de ieri si de azi, scris pentru Super Blog, proba 5- De la televizoarele alb-negru din copilărie la Smart TV

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu