vineri, 10 octombrie 2014

UN NOU INCEPUT CU "COLOP"

- Salut. Eu sunt COLOP.


Tu, cine esti?

    - Si eu sunt tot o stampila Colop...

      - Esti cam ..."prafuita"...

     - Draga mea, atunci eram "in voga". Proaspata absolventa de facultate a venit si m-a ales din multe alte surate. Am fost tare fericita. Avea o mana usoara si delicata. Stiam ca va avea grija de mine . Nu ca si domnul de dinaintea ei, care am crezut ca ma face farame cand m-a cuprins...Am rasuflat usurata in clipa in care m-a asezat la locul meu din vitrina!

      - Intr-adevar, pari cam fragila si...folosita...Sa nu ma intelegi gresit...

     - Eheee, daca ai sti tu cate fise de tratament am parafat eu! O singura problema aveam: ma tot intorcea cu capul in jos ca sa vada cum sa ma aseze corect si ma cam lua ameteala. Dar la un timp- fata desteapta, ce mai!- si-a facut o eticheta pe care mi-a varat-o pe sub piele ca sa stie ...m-a deranjat o vreme, dar macar am scapat de flic-flacuri...Apoi, cand i-a mai crescut fetita, am devenit si jucarie...Stampila micuta de imi tremurau toate incheieturile. Dar nu m-am plans niciodata: imi placea sa o aud cum gangurea si radea de fericire:

      "Mami, 'tampila face clic-clic!"

Era o dulceata...

Acum sunt un pic trista.

    - De ce?

   - Am auzit-o vorbind pe colaboratoarea mea ca ar vrea sa isi ia o stampila noua...Ma tem sa nu ajung la cosul de gunoi...Desi, cum o cunosc eu, nu cred sa imi faca una ca asta...

   - Draga mea, cu siguranta nu vei ajunge acolo. Daca voi avea si eu un cuvant de spus ,vei sta la loc de onoare in cutia cu amintiri.

    - Deci TU esti?

    - Da...

     - Esti...frumoasa. Vorbeste-mi putin despre tine.

    - Ar fi multe de spus...Te las sa citesti singura ...


   De fapt, eu sunt un printer...

    - Ce este un printer?

    - Un printer este o stampila moderna, asa ca mine. Uite!



[embed]https://www.youtube.com/watch?v=_63FLjLvMQQ&feature=youtu.be[/embed]



       Ziceai ca te lua cu ameteala , fiindca nu stiat sa stai in pozitia corecta. Uite, vezi? Baza transparentă dă ștampilei un aspect modern și asigură poziționarea exactă a amprentei.

     - Foarte ingenios...Dar in poza esti rosie, in filmulet ai tot felul de "hainute" elegante, iar tu ,acum, esti imbracata atat de frumos!

    -  Aaa, asta e simplu. Un aspect important îl reprezintă posibilitatea de a personaliza ImageCard-ul de mari dimensiuni. Personalizarea poate fi făcută cu ușurință  folosind ca ImageCardTM hârtie imprimată pe propria imprimantă. Acest lucru face fiecare ștampilă unică, așa cum este și utilizatorul ei.  Puteți să vă personalizați ImageCard-urile cu fotografii, QR coduri, logo-ul companiei, text ori desene. Cel mai bun produs COLOP vine întotdeauna cu cele mai bune soluții pentru aproape toate dorințele.

- Si tu, de ce ai aceasta poza? E frumoasa, dar ce inseamna?

 

    Vezi, sunt 3 maini si o floare...sunt mainile stapanei noastre, a sotului ei...

   - ...si a micutei! Am inteles acum: familia...

   - Da, asa este, familia- cea mai importanta...

   - Si floarea?

    - Floarea inseamna perfectiunea, implinirea, fericirea...

    - Si eu sunt fericita! Stiu ca o las pe Amalia pe maini bune...La fel si tu - vei fi fericita. Iti urez o viata lunga alaturi de ea...Eu cred ca o sa ma retrag in cutiuta cu amintiri: am fost prima ei stampila!

    - Si asa vei ramane...Iar eu voi fi ultima...chiar daca imi va mai schimba hainele din cand in cand...



Daca stampilele mele ar putea vorbi , sper ca aceasta sa fie discutia dintre ele - vechi si nou, strans intr-un articol scris pentru campania COLOP din cadrul

SUPERBLOG 2014.

2 comentarii:

  1. O poveste frumoasa spune stampila ta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt sigura ca aceasta este discutia lor. Vad ca parafa ta mai rezista. A mea a cedat de mult.

    RăspundețiȘtergere