marți, 7 octombrie 2014

VIS DE TOAMNA VIOLET , CU TABLETA MEA

     Imi placea sa ma joc cu cuvintele inca de cand eram in scoala. Profesorul meu de literatura din clasa a 7-a a remarcat acest lucru si ma trimitea la toate concursurile de " cuvinte impletite"...iar eu nu l-am dezamagit niciodata.

      A urmat liceul si imi descarcam frustrarile si incantarile adolescentine pe foaia alba de hartie. Curgeau precum ploile interminabile de toamna...apoi fiorii diminetilor de vara vibrau in versurile mele...

    Pana-ntr-o zi cand am realzat ca soarele imi zambea de dupa nori si creionul statea cuminte, pe pagina alba, zile in sir: nu puteam scrie decat atunci cand pluteam in paharul de melancolie! Daca acesta era tributul pe care trebuia sa il platesc pentru frumusetea zilelor de vara, fie!

 ...Si caietul a ramas uitat, intr-un sertar...

     Pana intr-o zi, cand am aflat ca voi deveni mama! Si caietul cu paginiprafuite s-a transformat intr-un jurnal de emotii...Il pastrez si acum, chiar daca intre timp m-am modernizat.

    Da, am aflat si eu despre marea descoperire: TABLETA !E mica , incape chiar si in poseta (lucru foarte important pentru mine!), usor de tinut intr-o mana , nu are nevoie de creion si radiera si nu se rataceste printre "alte foi si caiete".

      Astfel, ori de cate ori ma "loveste" inspiratia , deschid memoria mea virtuala si incep sa scriu...in fisierul meu de schite sau direct pe blog.

    Si stiti ce este cel mai frumos? Faptul ca nu conteaza unde sunt: fiind o tableta 3G/4G pot scrie acasa, la serviciu (sst!), in masina( bine-inteles ca nu eu conduc!) sau in micile noastre escapade de week-end. De exemplu, zilele trecute, venind spre casa am vazut un camp superb de branduse...Am oprit, am fotografiat, am scris, am postat pe blog:

 

IMGP4733

   Simplu, usor, dintr-o atingere!

Tu ai aflat despre descoperirea mea?

 

 

poza mea

 

 

Un comentariu: