duminică, 28 decembrie 2014

MAGIC ROLL SAU MAGIA PLANTELOR KRAUTZER



    Familia mea se confrunta frecvent cu diverse accidente si incidente...
   Am o zgatie de fetita care face volei. De aici, apar mereu mici entorse, febra musculara sau vanatai!
   Sotul meu este sportiv de performanta, deci nu este saptamana sa nu faca vre-o intindere ori vre-o crampa de suprasolicitare!
    Eu sunt mama-sotie-gospodina-salariata intr-un vesnic du-te-vino si, inevitabil, ba ma doare spatele, ba ma dor picioarele, ba ma doare capul...
    Mama-soacra are si ea o varsta si , de la o vreme, o dor cam toate...

   Si uite-asa, eram in cautarea remediului perfect si complet pentru toata familia...Usor de zis, dar cam greu de facut!
   Nu sunt adepta "indoparii" cu medicamente si prefer varianta naturala de tratament.
   Cautand eu pe internet...traiasca Mister Google!...am dat peste produsele LIFE-CARE...Si atunci mi-am amintit ca o nepoata de-a mea imi vorbise despre ele! Si atunci a inceput aventura mea...cu MAGIC ROLL!






Prezentare:
Magic Roll cu plante BIO Krauter iti aduce un concept UNIC antidurere, in format roll-on, extrem de usor de folosit si de transportat. Plantele continute, printre care aloe vera, salvie, rozmarin, arnica montana, menta, musetel si altele sunt binecunoscute pentru rolul important in diminuarea unui spectru foarte larg de dureri musculare sau articulare, pentru proprietatile antiinflamatoare, ajutand si la calmarea iritatiilor pielii, chiar si cele provocate de intepaturi de insecte.  

Mod de utilizare:
  Masati usor cu Magic Roll Kräuter® cu plante BIO, pentru aproximativ 30-40 de secunde, pe zona de interes (zona cervicala, spate, brate, picioare, genunchi, articulatii sau muschi). Atentie: produs cosmetic doar pentru uz extern. Nu ingerati. Evitati contactul cu ochii!

Ingrediente:
 Aqua, Aloe Barbadensis leaf extract*, Menthol, Camphor, Chamomilla Recutita extract, Salvia Officinalis extract*, Rosmarinus Officinalis leaf extract*, Olea Europaea fruit extract*, Harpagophytum Procumbens extract, Arnica Montana extract and maltodextrin, Triethanolamine, Carbomer, Sodium Dehydroacetate, Sodium Benzoate, Linalool, Limonene, Geraniol. *From Organic Farming.

(sursa:  http://life-care.com/ )

  Este exact asa cum ii spune si numele:MAGIC! Durerea dispare rapid ( cca 1 minut de la aplicare!) , are un miros placut ( agreat chiar si de copii!), nu are efecte secundare si este usor de transportat si folosit .

 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu