luni, 15 decembrie 2014

RO-MA-NI-A!!!!!!!!!!!! EHF EURO 2014



 GOOOOOOOOOOOOOOL, ROMANIAAAAAAAAAAAAA!
SPANIA-ROMANIA: 14-12
HAI CA SE POATE!

Vi se pare cunoscut?
 Sunt sigura ca in tot iuresul vietii cotidiene mai aveti timp si pentru o competitie internationala. Eu, de exemplu, imi scriu articolul...

APARA DEDU! 15-14

Nu stiti despre ce este vorba?

Naţionala de Handbal a României luptă zilele astea în Campionatul European. Am avut până acum 3 meciuri grele, cu Norvegia, Danemarca şi Ucraina. Ne-am calificat mai departe, unde urmează încă 3 meciuri grele: pe 13 decembrie cu Ungaria ( meci pierdut la limita!), pe 15 decembrie cu Spania şi pe 17 decembrie cu Polonia.

Acum este in desfasurare partida cu Spania. Este un meci greu, dar se poate!

SUPER NEAGU! GOOOOOOOOOOOOOOL! 17-16! VENIM DIN URMA!

Avem nevoie de victorie pentru a reedita  marile rezultate:

Campionatul Mondial (în 7 jucătoare)
  • Aur medalie de aur în 1962
  • Argint medalie de argint în 1973 și 2005
Campionatul Mondial (în 11 jucătoare)
  • Aur medalie de aur în 1956 și 1960
Campionatul European
  • Bronz medalie de bronz în 2010
 17-17 !TREBUIE SA NE APARAM!

GOOOOOOOOOOOOOOOOOL! 18-17 PENTRU ROMANIA!!!!!!!!!!!!!!!!!













APARA PAULA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MAI SUNT 10 MINUTE DE FOC!

OF! 18-18...SI ELIMINARE...

DESI ACCIDENTATA, PAULA UNGUREANU REZISTA SI BLINDEAZA POARTA...

Nici nu mai pot sa scriu...imi tremura degetele pe tastatura...

TIME-OUT...

Chiar si aceste momente sun importante in desfasurarea unei partide...Avem nevoie de gol...

Ce poti sa scrii in aceste momente? Dramatismul este la cote maxime...Timpul trece si eu nu pot sa spun decat "HAI FETELE!"

GOOOOOOL! 19-18 !

Atacam...lovitura de la 9m...mai putin de 4 minute...

GOOOOOOOOOOOOOL! 20-19!

Pulsul meu creste simtitor...Recuperam!

Atac pozitional...Timpul trece...Nu mai am aer...Pregatesc aparatul foto...

Lovitura de la 7m...Tin pumnii stransi...

GOOOOOOOOOOOOOOL! 21-19!

TIME-OUT SPANIOL...

Tremur toata...HAI ROMANIA!

APARA PAULA!
Domne, de unde are atata TALENT si viziune?

RATARE...

INTERCEPTAM...

30 SECUNDE...

TIME-OUT ROMANIA...

Oare mai rezist?

GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL! NEAGU! AM CASTIGAT!






O victorie MARE! MULTUMIM ROMANIA!







Urmeaza meciul cu Polonia, miercuri 17.12.2014, de la ora 17.00...

Asteptam rezultatele celorlalte meciuri si tinem pumnii stransi pentru urmatoarea partida...

HAI FETELE! PENTRU VOI, PENTRU NOI, PENTRU ROMANIA!

MULTUMIM!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu