duminică, 26 aprilie 2015

QUICKMOBILE IN PROFITSHARE



Stau si eu si ma gandesc:
"Greu e  sa ma imbogatesc!"

......................................................

Si-uite-asa, din una-n-alta,
mi-am facut si blog! La naiba,
nu-s in stare eu sa scriu?
Poate pic'-un chilipir...
Mai postez o poza-doua-
si "gaina" face oua.
Nu de aur, de-o "galusca"...
Subsemnata se descurca...

Dar...ca este-un DAR intr-una,
am gasit descurcatura:
auzit-ati voi de SHARNIG,
PROFITSHARE? Nu, nu-i un hering!
E-o platforma- nu pe mare!,
ci de marketing-valoare:
promovezi pe site sau blog
doar produsele de top;
si daca vre-un cumparator
este de-al tau cititor,
o parte din ce plateste
tie iti revine. Merge?
Eu zic ca-i avantajos:
pui un link, un banner jos,
el de click si cumpara,
iar tu incasezi...Nu-i gluma!
Uite, ca sa te convingi,
ti-am facut o poza ici:


Firmele sunt multe-i drept,
dar tu de-aia esti destept:
sa citesti si sa compari,
sa-i alegi pe QuickMobile.

Ce au ei si nu au altii?
Branduri, comisioane, fractii .


Sincer? Poti s-alegi ca ai de unde:
Gama QuickMobile include
vre-o 6000 de produse,
branduri "doar" vre-o 200...

Click...aplica si castiga!

Ce ziceti de-asa "gaina"?

“Portofoliul QuickMobile include peste 6.000 de produse disponibile online de la circa 200 de branduri internaționale premium“
“QuickMobile oferă comisioane ce depășesc media oferită de advertiserii IT&C din rețelele de marketing afiliat, respectiv 3% pentru Telefoane și Tablete, 10% pentru produsele din categoria Gadgets, 20% pentru articolele din categoria Accesorii, 20% pentru produsele din categoria Branduri de Lux. “

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu