sâmbătă, 14 noiembrie 2015

UN ZAMBET, O FLOARE...O RAZA DE SOARE



 

   Prin natura meseriei vin in contact cu multi oameni. De toate varstele , cu fel si fel de afectiuni. Dar cel mai mult ma indurereaza cand vin adolescente a caror principala grija este aspectul fizic, nu starea de sanatate! Si atunci le povestesc experienta mea…

      Eram la specializare intr-o mare clinica de recuperare. Aveam o grupa de studente de anul intai si ,evident, principala lor preocupare erau dietele, programele de fitness si…barbatii. Intr-una din zile, pe cand dezbateau mai cu zel aceste teme le-a interupt o voce:

- Ma scuzati! Fara sa vreau am auzit discutia voastra!

…Cand ne-am intors privirea am vazut o tanara in scaunul cu rotile ,care isi efectua programul de kinetoterapie. Nu s-a lasat intimidata de privirile lor gen:”Ce te bagi?”si a continuat:

  - Sunteti frumoase!...Sunteti foarte frumoase! Credeti ca eu am fost asa dintotdeauna? Nu…un accident stupid m-a adus aici. Bine-inteles ca am suferit…eram de varsta voastra…iubitul meu de atunci m-a parasit…dar nu am cedat! Am ridicat capul din pamant si am mers mai departe…am facut facultatea, am un job extraordinar si sunt fericita…si mai ales, ma simt speciala…

- Esti cea mai frumoasa femeie din lume!…

Am tresarit toate la auzul vocii masculine…Un tanar s-a aplecat si a sarutat-o…Avea un buchet de trandafiri superb in mana...


 Buchet din 35 de trandafiri multicolori


- La multi ani,draga mea!



- Vi-l prezint pe sotul meu!... Multumesc, iubire! Dar unde ai gasit tu un buchet de trandafiri atat de proaspeti la ora asta? E abia 8.00!

- Stii...s-a inventat internetul intre timp! Si stii ce este mai frumos? Ca exista si florarii on-line , care fac livrari de flori  la domiciliu.

Profitand de starea de perplexitate in care intrasera toate a continuat:

- …Sunteti frumoase…sunteti tinere…sunteti sanatoase…bucurati-va de aceste daruri si nu lasati pe nimeni sa va spuna altceva…iar daca aveti langa voi un barbat care va apreciaza doar pentru fizic, fugiti de el…nu va merita! Adevarata iubire si frumusete vine din suflet!...

Si au plecat tinandu-se de mana: ea -  in scaunul cu rotile, el -  langa ea…radeau…

- Esti adorabil! Stii ce o sa fac primul lucru atunci cand ajung in salon? O sa ii sun si o sa le multumesc! A' propos: cum se numeste floraria?

- Buchete de trandafiri ...Dar eu? Nu primesc nimic?

................................................................................................................................................................

Si-au revenit cu greu si in mod cert, pentru o vreme au uitat de diete!

    De atunci au trecut niste ani, dar nu am incetat sa ma bucur ca sunt sanatoasa si ma simt frumoasa, chiar si cu cele cateva kilograme in plus , chiar daca nu am ochii albastri si parul lung si blond, chiar daca sunt migniona, chiar daca… Atunci cand sotul meu se uita la mine asa cum stie el si cand o strang in brate pe mica noastra printesa ma simt cea mai frumoasa femeie din lume!

  Mai ales ca nu asteapta o ocazie anume ca sa imi daruiasca flori. Fie ca e luni, sau joi, sau sambata, fie ca mi-a adus o floare chiar ieri sau nu a facut-o de cateva saptamani, intotdeauna reuseste sa ma surprinda. 

 Si mi-ar placea sa o pot face si eu. Stiu ca barbatilor nu li se trimit flori, dar de ce sa nu o fac? Un fir de trandafir la cutie...un trandafir roz precum viata mea alaturi de el...


 1 fir de trandafir roz in cutie

...si o sticla de vin, ca o promisiune dulce ... as comanda totul on-line si as plati cu cardul ,fara ca el sa banuiasca ceva ... Iar eu voi fi acolo cand le va primi...sa ii citesc surpriza pe chip...si sa ii spun "te iubesc"...


Articol scris pentru SuperBlog 2015  




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu