luni, 30 noiembrie 2015

WORKSHOP NUTRIVITA





- Ati primit mail-ul de la sefa?

- Mda…Oare ce mai pune la cale?

- “Ore suplimentare sambata. Workshop. Prezenta la ora 8.00, in tinuta lejera”.

Unde ne-o duce iar? Are niste idei…

- Da, dar ne distram!

- Aici ai dreptate. Dar despre ce proiect o fi vorba? 

- Lasa ca vedem noi sambata.

- Bine macar ca ne-a anuntat din timp ca sa ne putem face program…Uf! Iar trebuie sa duc copiii la mama…

…………………………………………………………………………………

- Ati vazut? Zice ca putem veni cu familiile…Ce o pune la cale?

……………………………………………………………………………………………..



- Buna dimineata dragilor! Va multumesc ca ati venit cu totii si ma bucur ca ati acceptat invitatia mea de a va aduce si familiile. Stiu ca va intrebati ce am mai nascocit. De data aceasta este simplu : facem un worgshop pe teme de suplimente nutritive.

- Super! Ne prinde bine o informatie in plus acum, in prag de sarbatori.

- Foarte bine ai punctat Daniela. Voi avea nevoie de spijinul tau, pentru niste cuvinte cu talc. 

- Si pentru ca nu putem lasa lucrurile la voia intamplarii, l-am chemat pe Daniel , blogger partener SuperBlog , sa ne puncteze cateva dintre avantajele alimentatiei sanatoase. Bun-venit, Daniel si ma bucur ca ai acceptat invitatia mea!

- Bine v-am gasit!  Nu am sa va tin acum un curs, dar va voi face cunostinta cu 


 Nutrivita-Logo-w1200



Sunt sigur ca ati auzit de acest brand. A fost înființat în 2007 cu scopul de a oferi produse de calitate unui număr cât mai mare de consumatori români. Produsele comercializate de ei corespund unei alimentații echilibrate și  unui stil de viață sănătos, ajutând la menținerea stării de sănătate sau la îmbunătățirea ei. Marcile  Nutrivita sunt:
  • Isostar,
  •  Gerlinea,
  •  Gerble, 
  • Cereal Bio,
  • Allergo, 
  • Bauckhof, 
  • Filet Bleu, 
  • Cereline
 De care dintre ele ati auzit? Sau, mai bine, pe care le-ati consumat?

-  Mie imi plac biscuitii Gerble. Am un program de masa destul de dezordonat si ii prefer pe post de gustare, la serviciu.

- Foarte buna alegere...?

- Amalia.

- ...Amalia. Dar stii ca in gama Gerble exista si biscuiti fara gluten?

- Da, Daniel. Ba chiar i-am si gustat. Eram curioasa sa vad daca este vre-o diferenta de textura si gust.

- Si?

- Mi-au placut. Dar eu folosesc acesti biscuiti si la preparea deserturilor.

- Oho! Super! Pentru ca astazi vom avea si un atelier de gatit si unul de degustat . In plus, veti primi cate un cos de produse pentru voi si prietenii vostri, sa impartasiti cu ei aceasta experienta. Sunt sigur ca aveti langa voi oameni preocupati de mentinerea siluetei intr-un mod sanatos. Si lor le puteti recomanda batoanele Gerlinea, solutia inteligenta pentru managementul greutatii, gustari hipocalorice foarte bune la gust . Ori iubitorilor de sport, le-ati putea vorbi despre batoanele si shake-urile proteice   Isostar, ideale pentru activitatile ce presupun un efort sustinut deoarece au un continut ridicat de carbohidrati, proteine de înalta calitate, vitamine si minerale.  Dupa care ne vom reintalni ca sa imi impartasiti parerile voastre, dar nu oricum, ci intr-un talkshow gazduit de catre partenerul SuperBlog, TVR2 . Ei? V-am starnit curiozitatea?

- Cu certitudine. Sa trecem la treaba!

- Cu siguranta vom incepe. Amalia, spuneai ceva despre niste retete delicioase? Ne poti demonstra? Sper sa gasesti in camara noastra improvizata tot ce ai nevoie.

- Nu trebuie foarte multe. Doar un pachet de  biscuiti GERBLE' cu miere si susan,100 mlfrisca vegetala, 100 g crema de branza, un pumn de cirese si  2 lingurite de dulceata de cirese...si un mixer...

Gata, am gasit. Sa trecem la treaba!





    Sfaramam bine 4-5 biscuiti si ii amestecam cu 1 lingura de crema de branza, apoi ii asezam intr-o forma...mai bine zis un inel...si apasam bine astfel incat sa formeze un strat compact.

   Ciresele le spalam si curatam de codite  si samburi.

   Batem frisca cu mixerul, apoi adaugam restul de crema de branza. Jumatate din compozitia astfel obtinuta o asezam peste stratul de biscuiti. Adaugam un strat de cirese si inca un strat de crema.

Indepartam cu grija inelul si decoram cu cirese, dulceata si o frunza de busuioc...daca avem.

 Va place?






  - Arata super! Copii, haideti sa gustati! Intre timp, noi adultii, vom aprofunda informatiile primite pana acum.

Ce inseamna un stil de viata sanatos? Ce inseamna o alimentatie echilibrata? Ce inseamna alimente speciale? Iata cateva aspecte la care sa va ganditi pana saptamana viitoare . 

Spor la treaba in ultima proba SuperBlog 2015!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu