marți, 22 decembrie 2015

AMINTIRI CU AROMA DE...CRACIUN



     Tehnologie...evolutie...amintiri...memorie...

     Am fost intrebata ce moment memorabil din viata mea am imortalizat cu ajutorul tehnologiei.

    Bine-inteles ca primul lucru ce mi-a venit in minte a fost nunta, acel vis de dantela si glazura.

     Apoi m-am gandit la clipele in care mi-am tinut pentru prima data in brate fetita, aceasta minune care nu inceteaza sa ma uimeasca.

    Si botezul...si primul concediu in trei...si urmatorul...si revelionul ...si Craciunul...

    Ei,da! Acesta este: CRACIUNUL! Pentru ca este sarbatoarea cea mai draga mie. Este momentul care ne aduce impreuna , in jurul mesei , in Ajun si spoi la desfacutul cadourilor.

    Eu am putine poze de cand eram copil. Poate si pentru ca pe vremea aceea existau doar aparate foto cu film , alb-negru si era greu sa faci prea multe poze. Dar imi amintesc mirosul cozonacilor proaspat scosi din cuptor si al bradului impodobit de cu seara . Imi amintesc ca mergeam la colindat cu straita in speranta ca atunci cand voi ajunge acasa va fi venit Mosul... Tremuram toata la usa asteptand...Iar cand zaream cadourile frumos asezate sub brad plangeam de bucurie.

  Ei bine, aceasta emotie am incercat eu sa surprind in fotografiile mele de cand sunt mama. Fiindca nimic nu te umple mai mult de fericire decat bucuria copilului tau atunci cand gaseste cadourile sub brad.



      Si stiti ceva? Chiar daca acele clipe imi sunt inca proaspete in minte, tot mi se face pielea "de gaina" atunci cand le privesc. Si simt miros de cozonaci...si de brad...Le pastrez cu sfintenie in adancul sufletului si ...in memoria externa a calculatorului. 

   Fiindca da, trebuie sa tin pasul cu tehnologia . Pentru ca fetita mea sa le poata vedea ori de cate ori i se va face dor de aceste momente sau ca sa le arate , la randul ei, copiilor . 

   Si sa isi aminteasca cu drag de Craciunul cu aroma de cozonac...si brad...si iubire...


 Am scris acest articol la provocarea Joker Event Club, agenție de servicii filmare, fotografie, sonorizare și lumini, pentru evenimentul tău.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu