duminică, 27 martie 2016

MUSCHIULET DE VITA LA CUPTOR



  Mama era mereu in criza de timp. Asa era pe-atunci: serviciu in 3 ture, 3 nazdravani de crescut si de hranit... Gatea foarte mult la cuptor.

  Si aceasta meteahna am preluat-o si eu.

  De data aceasta va propun o friptura de vita ca la mama. Bine-inteles ca eu am personalizat-o putin.


MUSCHIULET DE VITA LA CUPTOR




Ingrediente:
  • 1,5 kg muschiulet de vita
  • 50 ml ulei
  • 1 pahar de apa
  • sare
  • piper
  • 1 ltg boia dulce
  • 1 cub maggi Vita
  • 200 g ciuperci din conserva
  • 400 g legume mexicane
  • 1 ceapa
  • 3-4 catei de usturoi

 
 
Mod de preparare:

      Muschiuletul de vita il speli bine in apa rece , dupa care il condimentezi cu sare, piper, boia si cubul de vita sfaramat. 

    Asezi carnea intr-o tava in care ai turnat uleiul.



    Adaugi ceapa taiata solzisori si usturoiul taiat felii subtiri.

     Presari legumele si ciupercile si adaugi apa. 



     Acoperi totul cu hartie pentru copt si dai la cuptor. Lasi la foc mare pentru cca 45 de minute, dupa care indepartezi hartia si mai lasi 15 minute, pentru a prinde o culoare frumoasa.



    Servesti alaturi de garnitura preferata( eu am ales cus-cus-ul).

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu