marți, 1 martie 2016

PUI CU LEGUME



 
   Si ma gandeam eu ce sa mai gatesc ...

 A fost ziua mamei-soacre si am avut muulti musafiri. Printre care si copii. Asa incat mi-am zis ca niste pui cu legume ar fi bine venit.

 Zis si facut!

PUI CU LEGUME










Ingrediente:

  • carne de pui ( pulpe superioare, pulpe inferioare, aripi)
  • sare
  • piper
  • Maggi sercetul gustului intensavor gaina
  • amestec de legume mexicane ( cca 500 g)
  • 2 cepe
  • 10 catei de usturoi
  • boia
  • 2 lg ulei
  • 1 pahar de apa
     
 Mod de preparare:

 Carnea de pui o speli sub jet de apa rece si apoi o condimentezi cu sare si piper. Lasi totul la rece 30 minute.

 In tava torni uleiul si asezi carnea, peste care "arunci" legumele si ceapa si usturoiul taiate rondele.

  Presari boiaua si amestecul Maggi, apoi torni usor apa.

 Acoperi totul cu folie de aluminiu si dai la cuptor pentru 30 de minute.



 Indepartezi folia si mai lasi 15-20 minute, pana cand carnea se rumeneste frumos.

 Servesti totul cu garnitura preferata si multa dragoste ( eu am facut cartofi natur).


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu