joi, 30 iunie 2016

VARA ASTA E ICE TEA!



   Iubitul meu te invit la un ceai...
Mi-e dor sa-ti simt mana prin parul balai,
 sa imi asez fruntea pe umarul tau,  
sa bem incet ceaiul- al tau si al meu,
din canile-acelea, luate demult,  
cand ceaiul avea doar gust de sarut...


   Am recitit aceste versuri pe care le-am scris acum cativa ani, pe cand micuta noastra avea doar cateva luni si imi era dor de cateva clipe de tihna petrecute in doi . Si mi-am amintit de ritualul pe care il aveam in zilele toride de vara: cel care ajungea primul acasa il astepta pe celalalt cu un Ice Tea proaspat preparat si pastrat la rece , in cani de sticla. Ne asezam apoi pe terasa si il savuram , picatura cu picatura , printre sarutari si ne povesteam ce am facut peste zi. 

  De-a lungul timpului, pe masura ce indatoririle de mama/tata au inceput sa se inmulteasca, am cam uitat de acest ritual...

   Insa, canicula care a pus stapanire pe oras , este un motiv perfect pentru a-l relua, mai ales ca este vacanta. Si m-am gandit sa ii invit pe prietenii nostri la un Ice Tea racoros si delicios - copiii se vor juca in curte si vor savura propriul lor ceai, iar noi vom sta pe terasa relaxandu-ne cu vechile cani de sticla in mana , pline cu licoarea aromata. 





    Pentru noi, parintii, am ales un ceai de fructe cu zmeura si miere. 



   Imi place aroma dulce-acrisoara a zmeurei si gustul usor picant , in antiteza cu mierea aurie. Iar daca mai adaug cateva fructe proaspete culese din gradina si lasate 10 minute in congelator, efectul este savuros si racoritor.

  Copiilor am sa le pregatesc un ceai alb cu capsuni si aloe, deoarece are un continut mai redus de teina, in timp ce aloea le va oferi sanatate , prin proprietatile sale bine-cunoscute. Pentru un plus de savoare , voi adauga putina miere si ...gata de joaca!



   Numai ca nu este chiar atat de simplu precum ai crede: fierbi apa, pui ceaiul si...gata! Nuuu! Pentru a-si elibera intrega aroma, ceaiul are nevoie de putina...arta. Arta Ceaiului se invata si, daca vrei sa te bucuri de ea , trebuie sa inveti de la cei mai buni. 



   Dupa cum vedeti, este foarte simplu . Totul se realizeaza in doar 3 pasi:
  1. masori cantitatea de ceai necesara si o asezi in infuzor;
  2. lasi la infuzat 8 minute - in apa rece!
  3. torni ceaiul in canile pregatite , in care ai adaugat felii de fructe proaspete si cuburi de gheata; sau fructe congelate rapid, asa cum am facut eu.

   Nu iti trebuie apa fierbinte si nici sa astepti ca ceaiul sa se raceasca. Tot ceea ce ai nevoie este un ceai
pe care sa il poți prepara foarte ușor în varianta rece. Unde gasesti asa ceva? Pai nu iti spuneam despre "Arta Ceaiului"?




  1. Ice Tea by Arta Ceaiului e 100% natural, continand doar bucati de fructe si frunze de ceai;
  2. Ice Tea by Arta Ceaiului iti ajunge toata vara: comanzi sortimentele preferate din magazinul nostru online, ti le livram acasa in 24 – 48 de ore si le ai la dispozitie oricand ai chef sa te racoresti;
  3. Ice Tea by Arta Ceaiului nu ingrasa, putand fi preparat fara zahar, sau adaugand o cantitate mica de miere sau indulcitor natural;
  4. Ice Tea by Arta Ceaiului vine intr-o gama larga de arome, data de varietatea ingredientelor : combinatii inedite de fructe “autohtone”( capsuni, fructe de padure, mere, pere) sau fructe exotice ( mango, ananas, papaya, portocale rosii, banana);
  5. Ice Tea by Arta Ceaiului se poate consuma atat in varianta fara teina de catre copii sau cei care vor sa reduca continutul de cofeina consumat, sau in varianta cu teina, pentru cei care vor sa se si energizeze in timp ce se racoresc.
  6. Ice Tea by Arta Ceaiului e foarte simplu de preparat, ai control total asupra intensitatii gustului si poti sa-l iei peste tot cu tine intr-o cana termos.

   Nu uitati: vara aceasta e Ice Tea la mine pe terasa...free! Liber la joaca si relaxare !

  Va astept cu mare drag!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu