sâmbătă, 4 iunie 2016

VISELE SE POT IMPLINI CU AJUTORUL POTRIVIT



   Am o meserie frumoasa , pe care o fac cu drag.
   Am o meserie solicitanta , pe care o fac cu pasiune.
   Am o meserie ...care ma face sa visez...

   Si nu o data m-am gandit sa imi deschid un cabinet de fiziokinetoterapie pediatrica . I-am gasit chiar si un nume - "KINETO-KIDS". Un cabinet vesel, la care copiii sa vina cu drag, insotiti de parintii lor, pentru portia de sanatate.

  Dar...pentru ca intotdeauna exista un "dar"...m-am lovit de problema finantarii. Daca din punct de vedere al documentatiei, aprobarilor si spatiului lucrurile se pot rezolva respectand cadrul legislativ existent, in ceea ce priveste obtinerea fondurilor pentru a crea acest "loc de vis" , lucrurile stau putin diferit. M-am gandit si rasgandit de zeci de ori. M-am interesat la banci si am inrosit internetul cautand solutii . Pana cand aproape ca am renuntat si am asezat acest gand al meu in "cutiuta cu vise", in care pastrez cele mai tainice dorinte ale mele . 

   Numai ca ajutorul vine de unde te astepti mai putin. De data aceasta cel care m-a facut sa deschid cutiuta este BlogalInitiative si noua lui campanie.

  Si asa am descoperit soluția de finanțare a companiei  GRENKE . Care companie ofera afacerilor din România posibilitatea de a se dezvolta cât mai eficient, fără a bloca capitalul în achiziții directe ce se amortizează greu, prin inchirierea de:
  • echipamente IT
  • echipamente de copiere/printare
  • echipamente medicale si stomatologice
  •  echipamente industriale
  •  centrale telefonice
  •  echipamente audio video
  • echipamente pentru service-uri auto
  •  echipamente topografice
  •  sisteme de supraveghere
  •  echipamente monitorizare flote auto
  •  mobilier pentru birouri
  •  echipamente profesionale pentru curatenie

  Am gasit un spatiu dragut, pe care l-as putea amenaja asa cum imi doresc, cu o sala de kinetoterapie, una de masaj si un spatiu de joaca pentru micutii pacienti , ca sa nu se plictiseasca in timp ce mai asteapta cate putin intre proceduri. In plus, cabinetul de evaluare si sala de asteptare vor fi cochete si vesele pentru ca toata lumea ( salariati si parinti) sa fie relaxati.

  Insa pentru asta am nevoie de capital. Din punct de vedere al amenajarilor si al chiriei m-as descurca cu un credit luat pentru nevoi personale. De ce aleg aceasta varianta? Pentru ca mi se pare cel mai simplu. Nu spun ca am dreptate si nu exista alte variante de finantare mai corecte. Raman deschisa la oportunitati. Problema este, ca indiferent ce varianta de creditare as alege, ramane marea intrebare: voi avea succes in ceea ce fac? Merita sa imi blochez capitalul in aparatura medicala necesara si in echipamentele IT si de curatenie necesare? 

  Si aici intervine GRENKE, care imi ofera:

      • eficienta si  rapiditate
     • asistenta si consiliere personala
     • adaptabilitate la nevoile mele, ca si client


    Veti spune ca inchirierea nu este o solutie, ca este mai bine sa fiu stapana pe bunurile mele. Asa m-am gandit si eu pana cand m-am documentat mai bine si am descoperit avantajele acestei variante:

   1. Protejeaza lichiditatile - inchirierea  protejeaza capitalul firmei si nu  afecteaza bonitatea in relatiile cu bancile. 


   2. Simplifica procesul de bugetare - decat sa blochez sume mari prin achizitii directe, mai bine platesc periodic chirie si folosesc sumele disponibile pentru alte investitii; sistem "platesti pe masura ce produci" nu este singurul avantaj- chiriile sunt constante in Euro pe toata perioada contractului, oferindu-mi o baza solida pentru planificarea financiara. 

   3. Pot face investitii mai mari si mai devreme in tehnologie noua - dezvoltarea afacerii cere de cele mai multe ori cea mai noua tehnologie, ceea ce insemna ca investitia continua va consuma capital valoros, in timp ce ciclurile de viata din ce in ce mai scurte ale echipamentelor acestora pot face ca echipamentele sa devina depasite din pucte de vedere fizic si/sau moral inainte ca investitia sa devina rentabila. Chiriile lunare minime imi vor permite sa invesc in echipamente noi de fiecare data cand voi nevoie de ele.

   4. Ofera flexibilitate - optiunea GRENKE de schimbare a echipamentelor ma asigura ca pot tine pasul cu viteza ametitoare de schimbare a tehnologiei. Si in cazul in care echipamentele inchiriate devin depasite de echipamente mai rapide, mai bune, sau pur si simplu de echipamente mai eficiente din punct de vedere energetic, pot sa le inlocuiesc conform prevederilor din contractul existent, iar in multe cazuri chiar fara cresterea chiriilor.

  


   Sintetizand, beneficiile soluției de finanțare GRENKE sunt:

 BUGETARE CORECTA - Avans 0%;- Facturile de chirie sunt total deductibile;- Chiria in Euro este constanta pe durata contractului a.i. se pot planifica costurile pe o perioadă indelungata
RAPIDITATE Raspuns pentru cererile trimise spre analiza in maxim 24 de ore;
SIMPLITATE - Actele necesare pentru luarea unei decizii sunt minimale si se trimit scanate pe e-mail;


     Nu imi mai ramane decat sa imi fac curaj si sa demarez formalitatile. Imi tineti pumnii?




















 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu