luni, 27 iunie 2016

WAW!!!!! FIX-IT!



  - Maaa-miiiiiiiiiii! Maaaaaaaaaaaaaaa-miiiiiiiiiiiiiiii!

    Un plans disperat se aude din camera micutei...De-abia intrasem in casa de 10 minute. Ne intorceam din concediu, iar micuta plangea ...si plangea...Tremura toata si nu putea scoate un cuvant. Am fugit la ea si incercam sa o linistesc. Dar lacrimile i se innodau pe barba si ma privea distrusa. Abia dupa cateva minute bune si un pahar de apa a reusit sa ingaime printre sughituri...

   - Ta-ble-ta!...

   Am privit-o nedumerita si nu puteam intelege ce s-a intamplat .
 
    Dupa alte hohote de plans a reusit sa ma lumineze:

    - E...e...sparta...

    Si iarasi au inceput sa ii siroiasca lacrimile pe obraji...

   - E...sparta, mami! E...sparta...

   Am privit obiectul cu pricina si nu imi venea sa cred: ecranul era distrus. Dar cand? Cum? Insa nu mai conta acum. Singurul lucru important era sa reusesc sa imi calmez copilul. Dupa indelungi mangaieri si vorbe dulci am reusit sa o fac sa se linisteasca.




    - Era tableta MEA, DE LA MOS CRACIUN!  Alta nu mai gasesc ...Poti sa o repari? Te rooog, mami!...

    - Stii bine ca nu pot sa fac nimic, dar incercam sa vedem daca gasim pe cineva . Linisteste-te, te rog...

   S-a linistit, dar nu a uitat. Si , incet-incet, am descoperit ce s-a intamplat de fapt. Se jucase cu ea pe drum si, cand s-a plictisit, nu a mai asezat-o in husa sau suport, ci a lasat-o langa ea, pe scaun , apoi a adormit. In timpul unui viraj mai strans, tableta buclucasa a alunecat sub inaltatorul ei si ...asa s-a produs tragedia: talpa suportului a apasat pe ecran si ...asta a fost!

    Bine-inteles ca nu am mai putut-o repara , fiindca ar fi costat mai mult decat o tableta noua. Dar a sacrificat o parte din economiile ei si si-a cumparat o alta tableta , de care are mult mai mare grija! Vorba ceea: tot patitu-i priceput!

   Insa nu pot sa nu ma gandesc daca as fi putut evita acest accident. Mai ales ca tableta cea noua trebuie ingrijita fiindca a fost achizitionata din economiile ei. Motiv pentru care am inceput sa caut solutii: husa + folie de protectie + suport special montat in masina + multa atentie. Dar, totusi, are doar 9 ani si oricand pot aparea incidente care sa aduca noi lacrimi in ochii ei.

   Si asa am dat peste WowFixit, una dintre cele mai bune soluții pentru a avea grijă de ecranul dispozitivelor, de la telefon la tableta si de la laptop la smartwatch sau camera foto digitala. Proaspat lansat in Romania ( 18 mai 2016 ) , nu este altceva decat o solutie care se aplica pe orice suprafata de sticla prin pulverizare.






     Calitatea excepțională promisă de WowFixit este asigurată printr-un gel de protecție care are în componență silicat de titan. Stratul final este impermeabil, antibacterian și non-toxic, fiind o soluție organică. Originalitatea produsului este dată de realizarea prin nanotehnologie, astfel acoperind toate neregularitățile de pe suprafața display-ului, protejându-l și conferindu-i duritate de până la 9H, asemănătoare proprietăților diamantelor.






   De asemenea, dat fiind procesul de aplicare, nu există riscul apariției de bule, cum se întâmplă în cazul foliilor de protectie. Mai mult, soluția nu afectează calitatea afișajului și nici rezoluția camerei telefonului, culorile rămânând la fel de intense și luminozitatea la fel de puternică.

   Pachetul se poate comanda on-line de pe site , dar in curand va putea fi  achiziționat din Carrefour Colentina București, Grand Arena Berceni București, Auchan Militari București, Golden Plaza Baia Mare și Iulius Mall Cluj.






  Este o idee pe care mi-am notat-o in agenda la capitolul "to do" , pentru ca mi-am dat seama ca astfel as fi putut evita multe lacrimi , dar as fi facut si economie . Este adevarat ca vechea tableta nu o mai pot repara, dar cel putin voi putea avea grija de cea noua si, de ce nu? , de toate gadget-urile familiei mele , fiindca accidente si mici incidente se pot produce oricand.

 Si voi putea exclama , cu admiratie si siguranta in glas...Wow!FixIt!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu