joi, 7 iulie 2016

VIATA CERE MISCARE



     "-Bunicule, imi spui te rog frumos, o poveste de cand erai tu mic?" este, inevitabil, fraza cu care se incheie ritualul de seara al nazdravanei noastre, acum, cand este in vacanta...la bunici. Si chiar daca tata mai uita unele amanunte ...sau inventeaza altele noi...ea nu se plictiseste niciodata.
  
   - Bunicule, in seara asta povesteste-mi cum ai fost la scaldat si ai ramas fara haine!

    - Iti place sa auzi cum au ras baietii de mine?!

    - Nuuu, bunicule! Cum poti sa crezi asa ceva? Imi place ca ai fost destept si ti-ai facut "fusta" din crengi si ai fugit dupa ei...

    - Asta da! Am fugit de le sfaraiau calcaiele . Si, daca participam la Olimpiada, cu siguranta castigam medalia de aur la cursa cu obstacole: ciulini, cioburi de sticla, pietre sau santuri...nimic nu-mi statea in cale...

   - Aveai antrenament...

   - Aveam cum nu? Si am si-acum. Altfel cum am mai putea merge noi la pescuit, in vale?

    - Cum zice mami: trebuie sa iti faci planul de mers pe jos. Dar , bunicule, mami a faut nazbatii cand era mica?

    - A facut si ea, ca orice copil, dar era cuminte...nu asa, ca tine...

    - Buniculeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!...

   - Tu esti doar nazdravana , am uitat! Mama ta , spre deosebire de tine, era mai linistita. Prefera sa deseneze sau sa se joace cu papusile in loc sa alerge de ici-colo toata ziua...De aceea, atunci cand a fost selectata sa faca parte din echipa de atletism a scolii, am ramas surprins. Dar am incurajat-o cat am putut. Antrenorul zicea ca e iute ca o zvarluga. Tin minte...cred ca era prin clasa a 7-a...ca participa la o comptetitie judeteana . Am recunoscut-o din varful tribunei fiindca era cea mai mica. Insa a castigat cursa in ciuda faptului ca celelalte fete faceau un pas pana cand facea ea trei! Dar era ambitioasa...

   - Ce inseamna "ambitioasa", bunicule?

    - Inseamna sa nu renunti niciodata la visul tau. Si visul ei era sa le intreaca pe celelalte competitoare, chiar daca stia ca va renunta la atletism.

..............................................................................

   - Visul meu este sa castig un concurs de ZUMBA.

   - Dar mergi la antrenamente?

    - De doua ori pe saptamana. Acum suntem in vacanta, dar merg la spectacole.







Si aici, ai grija tu de mine sa nu ma lenevesc...Stii ceva? De maine am sa te invat sa dansezi ZUMBA! Ce zici?

   - Zic ca sunt cam ruginit...Dar ai putea-o invata pe bunica. E mai tanara si in afara de faptul ca amesteca toata ziua in oale nu face mare lucru...

   - Perfect! Si cand vine mami, facem si un specatcol , la poarta, pentru vecini!

...............................................................

   - Hei! Voi de colo!  Lasati ZUMBA si treceti la somn ca e miezul noptii nu ora de sport!

   -...bunicule, hai s-o ascultam pe buna ca altfel maine mancam "rabdari prajite"...

   - Ca bine zici, printesa! Si maine, in drum spre pescuit, iti povestesc despre CEA MAI MARE ORA DE SPORT. Am citit despre ea in ziare. Somnic usor si vise pufoase...

  - ..................................................................


   - Buna dimineata, raza de soare! Hai, ca ne asteapta pestii!

    - Buna dimineata bunicule...Ce avem la micul dejun?

   - Ora de sport...Ne-a facut bunica niste placinte bune-bune! Le mancam pe drum...

   -...si imi povestesti! Sper ca nu ai uitat?

   - Nu, nu am uitat. Cum as putea? Ai tu grija sa imi amintesti. Hai, fugi la spalat, imbracat si...drumul! In pas de ZUMBA!

......................................................................................

    - Ce frumoase sunt dealurile! Si cerul cat e de albastru!...Ce frumos e aici, la bunici!

   - Nu ca si la Cluj, nu?

    - E frumos ca sunt cu mami, si cu tati, si cu prietenii de la bloc...Mi-e dor de ei ...

    - Hai sa-ti povestesc , sa-ti treaca timpul mai repede! Acum 6 ani, niste oameni inimosi au pus la cale un eveniment sportiv in mijlocul Bcurestiului, prin intermediul campaniei pro-sănătate „Mișcarea face bine”. Eu as adauga ca "miscarea iti da viata". Anul acesta, actiunea se desfasoara in 3 orase- Bucuresti, Mamaia si Brasov...

   - Si la Cluj nu? Of! Iarasi lucrurile faine se intampla in alte orase!...

   - Lasa ca si la Cluj se intampla lucruri frumoase...

    - Mda, dar...

    - Ei bine, la Brasov , anul acesta  Festivalul va avea loc în intervalul 9:00 – 21:00 și va cuprinde:
  • Clase de fitness cu unii dintre cei mai buni instructori din ţară şi din străinătate: RealRyder- biciclete, OneCore – step aerobic, Zumba, Steel Programs, Kangoo Jumps, TotalGym – Functional Training, Boot camp şi Shooting Gate pentru pasionații de fotbal.
  • Kids BikeSchool – zonă specială de poligon pentru copii, unde cei mici vor învăța, alături de instructori specializați, tehnici de mers pe bicicletă și reguli de circulație și de siguranță în trafic.
  • Crosul caritabil UpDown Run, cu două probe, în buclă cu start în Piaţa Sfatului:
  • 4 km, pentru cei care vor să descopere bucuria alergării,
  • 7km, cu 340m diferenţă de nivel, pentru alergatorii de cursă mai lungă şi care nu se tem de înălţimi şi căţărări.
    - Vezi? Au si ZUMBA! As fi putut participa si eu...iar mami si tati la cros ...

    - Poate ca dati o fuga pana la Brasov...cine stie? Oricum, intrarea este gratuita , va treziti de dimineata si ajungeti la fix! Iar noi am ajuns la lac...hai sa pescuim!

.....................................................................................................

   - Salut, mami! Stii ce am facut azi?

    - Nu stiu...

   - Am fost la pescuit!

    - Waw! Si ai prins ceva?

     - Da, dar le-am dat drumul...erau mici...sa mai creasca...Mergem sambata la Brasov?

   -...poftim?

    - La Brasov! N-am fost niciodata...

     - Si de ce sa mergem noi la Brasov?

    - Pentru ca acolo se desfasoara cea mai mare ora de sport! Nu stiai? 

    - Ba da, dar nu putem merge...Poate ajungem la Mamaia...

    - Iupiiiiiiiiiiiii!

   - Stai! Am spus POATE!

   - Stii, mami, este circuit de biciclete pentru copii, si ZUMBA, si cros...

   - Da, stiu, am citit si eu ca in Piata Sfatului din Brasov se desfasoara un eveniment powered by Dolce Sport, dupa un program bine pus la punct, pe scena:

  • 9.00 OneKor NRG cu Mihaela Opria si Marius Grancea (Belaqva Spa and Wellness)
  • 10.00 Steel Tonic cu Fernando Gorini
  • 11.00 Zumba cu Mihaela Opria si Marius Grancea (Belaqva Spa and Wellness)
  • 12.00 Fat Burning Workout cu Dada Iliescu de la Aviatiei Wellness Center
  • 13.00-16.00 Boot Camp, Functional Training, concursuri cu premii
  • 17.00 Functional Shape cu Timea Albertfi (Grand Fitness)
  • 17.45 Incalzire si start Cros
  • 18.00 Steel Combat cu Fernando Gorini
  • 18.45 Kangoo Jumps cu Kinga Sebestyen & friends
  • 20.00 Zumba cu Zsuzsanna Leasu (Grand Fitness) & friends
  • 20.45 Festivitatea de premiere Cros UpDownRun
  iar o zona speciala , amenajata tip poligon, va gazdui pentru cei mici KIDS BIKESCHOOL, la care poate participa orice copil cu varsta cuprinsa intre 4-13 ani, care are o bicicleta/inchiriaza/imprumuta una. 

    In ceea ce priveste crosul, s-a pregatit si o super provocare – Crosul UpDown Run, cu doua probe, pe doua distante, cu start si finish in Piata Sfatului:
  • proba de 4 km, pentru cei care descopera acum bucuria alergarii,
  • 7km, cu 340m diferenta de nivel, pentru alergatorii de cursa mai lunga si care nu se tem de inaltimi si catarari.
    Pentru fiecare participant care va alerga la cros, Fundatia Telekom si Smartatletic vor dona cate 4 euro cauzei caritabile a evenimentului. Anul trecut, prin intermediul fundatiei peste 20 de copii de la Spitalul Fundeni, diagnosticati cu cancer, au beneficiat de medicamente gratuite.

 MFB brasov 2016 - poster-A2


   - Vai, mami, ce bine le stii tu pe toate!

    - Mamele stiu intotdeauna ...

    - Da, stiu...stiu...te iubesc , printesa si sa fii cuminte...nu le face capul calendar bunicilor...

    - Nuuuuuuuuuuu... ii invat ZUMBAAAAAAAAAAAAAA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu