miercuri, 21 septembrie 2016

CLUJUL, AZI



 Inca un pas spre istorie!

Am fost in tribuna aseara, asa cum v-am promis.

 Si am avut ce vedea!




   Nu era decat minutul 5...inca nu imi reglasem bine aparatul...si am vazut faza: click si...prima mea poza de "fotorepoter sportiv" ( hai, ca ma rasfat!). 

  Dincolo de scorul categoric, 







a fost un meci frumos . Cel putin, mie mi-a placut!
Si stiti ce mi-a mai placut? Atmosfera din tribune! Nu am fost multi, dar am fost inimosi si...frumosi! Si nu am auzit decat vorbe frumoase si laude la adresa jocului si a fetelor. Ia sa fi fost un meci al nationalei masculine! Mi-ar fi trebuit "filtru" ...stiti cu siguranta despre ce vorbesc.

   Inca o dovada a faptului ca atunci cand femeia se implica, totul se transforma in frumos. Pana si galeria suporterilor!

   Una peste alta, fetele mai au de trecut un hop. De fapt, doua: meciurile cu Portugalia din  17 si 25 octombrie. Sper ca meciul de acasa sa fie jucat din nou la Cluj.

Va multumim, fetelor, pentru o seara frumoasa!




...Si va asteptam sa sarbatorim impreuna intrarea in istorie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu