miercuri, 19 octombrie 2016

SENDVIS CU GUST DE COPILARIE



  Cu siguranta, unii dintre voi vor spune:"Pe bune? Acum scrie si retete de sendvisuri" Ce mare lucru?!"

  Mare, mic...Dar la un sendvis conteaza "impresia artistica" , gustul si combinatiile...mai ales cand ai copii si vrei sa ca ei sa manance sanatos.

SENDVIS CU GUST DE COPILARIE




Ingrediente:
  • 1 felie de paine semi/cu semnite/graham
  • pate de curcan Hame' ( este cel al carui gust imi place)
  • 1 ou fiert tare
  • 1 castravete murat

Mod de preparare:

  Pe bune? Intinzi pate-ul pe paine, dai oul pe razatoare si asezi rondele de castravete murat. 

Sa aveti pofta!

4 comentarii:

  1. Da, chiar îmi place ce ai făcut. Este chiar despre copilărie. ❤

    RăspundețiȘtergere
  2. Intradevar imi aduce aminte de copilarie.

    RăspundețiȘtergere
  3. mi-ai adus aminte de pateul facut in casa de bunica mea..de langa ingredientele tale, lipseste o ceapa verde :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Mereu incerc ce imi placea in copilarie, dar nu m-a e la fel de gustos.

    RăspundețiȘtergere