miercuri, 30 noiembrie 2016

AIRSOFT - RAZBOIUL FARA VICTIME





                "-Hai sa ne jucam de-a razboiul!"

    ...Imaginar...
    Se numeste Airsoft si  presupune un conflict militar , utilizand replici ale armelor adevarate capabile sa traga cu bile solide din plastic de mici dimensiuni. 

"Voi doi va luptati.
Eu sunt cu tine,
Iar el-cu tine;
Si amandoi
Cu degetul pe buton."

     Sunt incepatoare. Nu am mai pus niciodata mana pe o arma, nici macar o replica 1:1. Insa cunosc regulile! De aceea am venit aici, impreuna cu prietenii mei. Este un club dedicat acestor tip de razboaie imaginare. Mi s-a spus ca nimeni nu poate fi ranit , mai ales ca am fost echipati cu masti speciale de protectie. Eu am primit si o vesta , dar va trebui sa recunosc cu fair-play momentul impactului cu bila adversa. Ma indoiesc insa , ca va fi cazul - sunt extrem de agila...Dar ei nu stiu asta...Steagul nostru este violet si amplasat in spatele unei coline . Trebuie sa recunosc ca locul a fost ales inteligent. Capitanul nostru practica de mult timp acest gen de activitate recreativa si se vede. Rolul meu este sa supraveghez tufisurile din stanga si, la momentul oportun sa atac steagul advers, adica pe cel verde. Mi se pare destul de usor , chiar daca am de traversat in fuga un mic palc de copaci. 

"Ataca acum!
…ai gresit.
Nu-i nimic.
Ocheste mai bine.
…N-ai nimerit…"

     Se vede ca este prima data cand trag - am tintit piciorul adversarului, dar am nimerit doar trunchiul unui copac. Am reusit insa sa ma retrag la timp, astfel incat nici el nu m-a nimerit. Am auzit doar suierul proiectilului trecand pe langa sold. Acum va trebui sa imi schimb locul si sa ma apropii putin. Ceilalti sunt antrenati in lupta, iar eu as putea fugi spre steag. 

     Simt o mana pe umar...M-am speriat , dar era doar capitanul nostru. Imi face semn sa ma indepartez fiindca ma acopera el. Ma tarasc spre palcul de copaci. Aud un vajait pe deasupra capului , apoi il aud strigand "lovit!"... Am ramas singura... Ascult incordata si ridic putin capul: mai am cativa metri . Imi continui drumul in liniste si ma ascund in spatele unui trunchi scorburos. Daca ma straduiesc incap in ea in caz de nevoie...

  Aud crengile trosnind sub niste pasi apasati. Vin din fata. Inclestez mana pe tragaci si...

"Dar mai ai o sansa:
Ai putea sa castigi!
Fii mai atenta!
Sa nu ma atingi!
Sa nu ma misti!
TRAGE!"

    "Lovit" se aude ! 'Esti buna! Ai curaj, nu gluma!" Zambesc peste umar si alerg spre steag . Il ridic si il flutur triumfatoare! Este primul meu joc de airsoft si am castigat !


                                                                           

2 comentarii: