luni, 7 noiembrie 2016

DESPRE INTERNET , CU CALM



    Nu pot spune ca sunt dependenta de internet.
    Dar nici ca pot trai fara el.
    Poate 2-3 saptamani, in concediu... Exagerez: asta-vara am rezistat 5 zile... dar in toate exista un inceput, nu-i asa?

   Apoi m-am gandit: de ce sa traiesc fara internet cand pot trai foarte bine cu el? Orice as face si oricum as intoarce-o am nevoie de aceasta conexiune cu lumea : ca sa ma dezvolt pe linie profesionala ( carti de specialitate gasesc tot mai greu, participarile la sesiuni si congrese au devenit tot mai costisitoare) si personala ( ce m-as face fara blog?) , sa scap de alergatura prin magazine dupa cel mai bun produs la cel mai bun pret sau sa ma relaxez vizionand un film ( la cinematograf imi lipsesc pernuta de la spate si...ciocolata calda din mana) ori sa tin legatura cu cei dragi plecati departe...

    Dar ce te faci atunci cand cade net-ul? Oricat de rapid si performant ar fi  are si el momentele lui de... slabiciune , sa zicem asa , in termeni mai putin academici. Trantesti... arunci vorbe nu tocmai frumoase printre dinti...sau astepti calm sa-i treaca?

    Eu ma "bat" cu internetul de vre-o...15 ani. Eram studenta si cautam informatii pentru lucrarea de licenta. Mi se pare ca a trecut o vesnicie de atunci -  internet prin cablu , fara wireless , cu viteza de "marfar" ; daca pica , nici o problema ! Era la ordinea zilei...

    ...Iar cei de la D-Link aniversează 30 de ani de la înființare, ceea ce este enorm pentru un brand care construiește produse tehnologice - soluţii de conectivitate wireless, broadband, dispozitive electronice digitale, comunicaţii de voce şi date pentru locuinta sau birouri ...


...si au grija ca noua sa nu ne mai "cada" net-ul  !...

     Pentru ca , asa "independenta" cum sunt, tot ma enervez daca ma lasa cand imi este lumea mai draga. Cum adica isi permite sa ma lase balta exact atunci cand am eu de lucru? Asta-vara de exemplu: eram cu micuta la antrenamente si pentru ca nu aveam altceva mai bun de facut ( gen cumparaturi ori achitat facturi- orice moment trebuie exploatat la maximum, nu? ) , mi-am luat tableta cu hotspotul aferent in ideea ca voi castiga timp scriind pe blog textul unor retete pe care trebuia sa le public obligatoriu pana la miezul noptii. Nu era mare lucru- doar le gatisem! Scriam pasii , iar acasa nu mai trebuia  decat sa inserez fotografiile. Zis si facut ! M-am asezat confortabil pe o bordura , mi-am activat hot-spot-ul , l-am asezat la loc sigur in buzunarul rucsacului si m-am asternut pe scris. 



  Si scriu...si scriu ... linistita fiind ca tot ceea ce astern acolo, pe ecranul tabletei, se salveaza automat. Dar la un moment dat mi-a trecut prin minte o idee, asa ca o strafulgerare: totusi, merge net-ul? Si...surpriza! Modemul meu era...mort! Scrisesem deja 2 retete si incepusem sa tremur...Am incercat eu sa il resuscitez, dar degeaba! Crezusem ca are destula baterie , dar...pas! Ce sa fac? Sa las pagina deschisa pana cand ajung acasa si ma conectez la reteaua wi-fi personala? Nu eram sigura ca ma tine nici bateria tabletei pana atunci... Si am facut lucrul de care nu ma credeam in stare: am butonat telefonul pana cand am reusit sa intru in setari si sa il transform in hot-spot ! Mi-am salvat materialul scris , am deconectat toate dispozitivele si m-am plimbat aiurea prin parc pana cand s-a intors micuta. Am inteles atunci ca da, graba strica treaba, dar si ca rabdarea si calmul te ajuta sa treci si marea daca este nevoie. 

   Ce am dedus eu din toata aceasta intamplare? Ca am nevoie de un modem nou, care sa nu ma lase la greu. Si pentru ca tot am vorbit despre produse de conectivitate si retelistica am aflat ca produsele D-Link se găsesc la Altex, eMag, Flanco, PC Garage, EvoMag sau cel.ro si ca  a lansat pe piata produse Green pentru a proteja mediul inconjurator .



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu