marți, 7 februarie 2017

CIOCOLATA DE CASA CU PIPER



  Va amintiti ciocolata de casa? Aceea pe care o pregatea mama?
 Eu am facut-o de "n" ori si de fiecare data a avut alt gust si alta compozitie. Poate depinde de laptele praf, de unt, de zahar pana la urma. Eu am facut-o simpla, cu nuci, cu cocos, cu musli, chiar si cu bucati de ciocolata.
  De data aceasta insa, am vrut sa combin . Sunt mare amatoare de mancare chinezeasca si gustul acela dulce-picant. Nu ca ar avea vre-o legatura, dar asa mi-a venit ideea de...


                   CIOCOLATA DE CASA CU PIPER





Ingrediente:
  • 500 g lapte praf
  • 1 pachet de unt ( 200 g)+ 50 g
  • 1 lg esenta de rom dr. Oetker
  • 500 g zahar
  • 4 lg cacao neagra Dr. Oetker
  • 200 ml apa
  • 1 lg boabe de piper rosu Kotanyi




Mod de preparare: 

    Tapetezi o tava cu cele 50 g de unt.

     Se pun intr-o craticioara zaharul si apa la foc mic. Din momentul in care incepe sa clocoteasca se mai lasa 10 minute, dupa care adaugi untul taiat cuburi si amesteci pana la omogenizare.



    Dupa ce s-a topit untul, stingi focul si adaugi laptele praf, cacaoa si esenta de rom.



    Omogenizezi bine, iar la final adaugi boabele de piper zdroite, amestecand bine.
Torni compozitia in tava si dai la rece pentru 2 ore.


Servesti ciocolata taiata cuburi.




4 comentarii:

  1. eu as fi curioasa sa incerc..nu m-am gandit niciodata la aceasta combinatie :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu stiu daca mi-ar place. Nu risc facand-o.

    RăspundețiȘtergere
  3. M-as risca...dar nu cred ca o sa imi placa mai mult ca cea simpla pe care deja o fac, din cand in cand!

    RăspundețiȘtergere