duminică, 25 martie 2018

SOMON LA GRATAR CU LEGUME ( TABLOU )



  Motivatia


    Astazi se implinesc 7 ( sapte! ) saptamani de cand am apasat butonul RESET al vietii mele. 

    Nu, nu mi-am schimbat job-ul ( imi place prea mult ceea ce fac...) , nici culoarea parului si nici sotul ( ha-ha! nu il schimb pentru nimic in lumea asta!...) sau casa ( desi niste modificari sunt in plan ). Mi-am modificat doar stilul de alimentatie, lucru despre care v-am mai vorbit si nu vreau sa va aduc la saturatie cu acest subiect.

  Dar...trebuie sa va spun ceva neaparat. 
   Joi am fost la medicul de familie pentru bilantul anual ( a' propos: am un medic de familie EXTRAORDINAR, pasionat si dedicat) , iar cand a dat cu ochii de mine asistenta mi-a spus: " Vai, doamna Amalia, cat sunteti de...schimbata! ". 

 Atunci am realizat schimbarea ! Poate ca pentru cei care ma vad zilnic acest lucru nu este foarte evident, dar eu SIMT!

  SIMT ca am mai multa energie.
  SIMT ca am slabit , desi nu m-am cantarit de multisor.
  SIMT ca am devenit alt om.


    Si mi-am amintit niste cuvinte: "esti ceea ce mananci." Nu stiu cand si in ce context le-am auzit, dar se potrivesc perfect starii mele.


   SOMON LA GRATAR CU LEGUME ( TABLOU )





Ingrediente:

  • 1 buc somon
  • condimente Garam Masala
  • putin piper alb
  • 1 vf lgt Maggi Secretul Gustului Legume
  • ulei aromatizat cu ierburi de Provence ( m-am indragostit de aroma lui)
  • legume
  • 2 lgt unt
  • 50 ml apa

Mod de preparare:

   Somonul il speli sub jet de apa rece, il usuci si il condimentezi.
Intre timp incingi gratarul si pui legumele la wok impreuna cu apa.


   Pulverizezi uleiul pe suprafata somonului si il asezi pe gratar, lasandu-l 2 minute. Pulverizezi din nou ulei si intorci pe cealalta parte.




  Adaugi untul peste legume , precum si condimente, dupa gust.
Cand pestele si legumele sunt gata asezi totul pe farfurie si savurezi.

P.S. Eu m-am jucat putin...



4 comentarii:

  1. Mie nu îmi place somonul.

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata minunat..Felicitari pentru munca si dragostea depusa!!!foarte sanatoasa mamcarea!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Dupa cum arata in farfurie imi cam pare rau sa stric decoratiunile.

    RăspundețiȘtergere